כמה באמת עולה לבסס נוכחות דיגיטלית לעסק?

כל עסק במדינת ישראל חייב לבסס נוכחות דיגיטלית ברשת. עובדה זו נכונה לעסקים קטנים כגדולים, וירטואליים ופיזיים, בכל תחום עיסוק – מבנקים ועד שירותי גינון, מעורכי דין ועד קוסמטיקה. 

הסיבה פשוטה: ברגע שלקוח פוטנציאלי יחפש עסק מסוים, שירות או מוצר, כמעט תמיד הוא יתחיל ברשת. הוא יחפש בגוגל, יקרא ביקורת והמלצות, יעיין בתכנים כתובים או יצפה בתמונות וסרטונים, ופעמים רבות יקבל החלטת רכישה על סמך המידע הזה בלבד.

כמה זה כבר יכול לעלות?

להלן סקירה קצרה של החבילה הבסיסית שחייבת להיות לכל עסק כדי ליצור, להגדיל ולבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלו:

מה העסק שלך צריך?

למה צריך את זה?

כמה זה עולה

בניית אתר אינטרנט

נכס דיגיטלי שאפשר להעלות אליו תכנים כדי שלקוחות פוטנציאליים ימצאו את העסק

בין 2000 ל-7000 ש"ח

קידום אורגני בגוגל

"טיפוס" למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש של לקוחות פוטנציאליים הוא דבר מורכב שעשוי לארוך מספר חודשים

החל מ-3000 ש"ח ומעלה לחודש

בניית מוניטין

חשוב לדאוג שיופיעו ברשת 

כמה שיותר אזכורים חיוביים 

של העסק

כמה אלפי שקלים בחודש

ניהול מדיה חברתית

חשוב לתחזק נוכחות קבועה ומשמעותית ברשתות החברתיות (לפחות בפייסבוק ובאינסטגרם)

העלות מתחילה בכ-1500 ש"ח לחודש למנהל המדיה החברתית
+
תקציב פרסום (בדרך כלל בין 1500 ש"ח ל-3500 ש"ח בחודש).

כלומר אחרי השקעה ראשונית של כמה אלפי שקלים בבניית אתר אינטרנט, צריך להשקיע עוד לפחות 6000 ש"ח לחודש כדי לתחזק נוכחות דיגיטלית אפקטיבית ברשת!

איך אפשר לקבל את כל זה (ואפילו יותר!) ב-199 ש"ח לחודש בלבד?

הכירו את BizReviews: פלטפורמה חדשנית המסייעת לבעלי ובעלות עסקים לבסס את הנוכחות הדיגיטלית של העסק ברשת בקלות ובמחיר נגיש לכל עסק. BizReviews פותחה לאחר שנים של פיתוח מתוך הבנה של השוק, ומהווה One Stop Shop לעסקים, משום שניתן לקבל במקום אחד את כל השירותים שתוארו לעיל, בצורה אוטומטית ופשוטה – בעלות של 199 ש"ח בלבד לחודש

BizReviews מאפשרת לבעלי ובעלות עסקים ליהנות גם מכל הכלים הבסיסיים שנדרשים לביסוס נוכחות דיגיטלית ברשת, וגם מיתרונות נוספים:

  1. חיזוק המוניטין של העסק: אלה שיחפשו את העסק בגוגל ימצאו במיקום גבוה ובולט חוות דעת חיוביות בדף העסק ב-BizReviews.
  2. יצירה וביסוס אמון בעסק: ככל שיותר לקוחות מרוצים ישאירו ביקורות טובות בדף העסק, כך לקוחות עתידיים יבטחו בו יותר ויטו לבחור בו.
  3. הגדלת כמות הפניות לעסק: ככל שהדף יבלוט יותר בתוצאות החיפוש של ביטויים רלוונטיים בגוגל, כך יגיעו אליו יותר לקוחות פוטנציאליים.
  4. נכס דיגיטלי ששייך לעסק: אפשרות להעלות תכנים שיווקיים, מידע מפורט, תיק עבודות, קישורים ליצירת קשר, גלריית תמונות, תכנים טקסטואליים, סרטונים ועוד. יחד עם העובדה שדפים מתוך BizReviews מדורגים במיקומים גבוהים בגוגל, יש עסקים שאפילו לא צריכים לבנות לעצמם אתר ומסתפקים בדף העסק בלבד!
  5. אפשרות ניהול ומענה ללידים שהתפספסו: אם לקוח פוטנציאלי התקשר ולא נענה, הוא יקבל הודעה אוטומטית עם קישור לדף העסק ב-BizReviews, ובמקביל יישלח מסרון אל בעל/ת העסק עם פרטי הלקוח כדי שניתן יהיה לחזור אליו.

כן – כל זה עבור 199 ש"ח בלבד לחודש!

לקביעת הדגמה על המערכת מלא את הפרטים:

כל הזכויות שמורות ל- BizReviews