3 דרכים להגדיל חשיפה ללקוחות בדיגיטל בשקלים בודדים ליום

בעידן של תחרות קשה בין אינספור עסקים שמציעים מוצרים ושירותים דומים, החשיפה ללקוחות פוטנציאליים היא מצרך שתמיד נרצה כמה שיותר ממנו: חשיפה גבוהה יותר פירושה הכנסות גבוהות יותר.

אך האם זה אומר שחייבים להשקיע סכומי עתק בפרסום ושיווק? ממש לא! כאשר מתמקדים באפיק הדיגיטלי, אפשר להגדיל את החשיפה בצורה חכמה – בלי לקרוע לכם את הכיס.

מה צריך לעשות כדי להגדיל חשיפה ללקוחות בדיגיטל? 

היתרון האדיר שטמון דווקא בדיגיטל הוא האפשרות לפעול בדרכים חכמות ופשוטות יחסית, ולכוון ישירות אל קהלי היעד שלנו מבלי להזדקק לתקציבי ענק. למעשה, אם תקפידו על יישום נבון של שלוש הדרכים הבאות, תוכלו להגיע לחשיפה נאה גם בתקציב הגיוני שמתאים לעסקים קטנים:

  • דף נחיתה של העסק: אם יש לכם רק דף עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, דעו שזה לא מספיק. מגוון האפשרויות מצומצם, קשה להציג תמונה מלאה של העסק, ולרוב כמעט בלתי אפשרי להרחיב את החשיפה בצורה אורגנית, מבלי לשלם על קידום ממומן. כלומר, כן כדאי לבסס נוכחות במדיה החברתית, אבל במקביל עדיף להביא את הלקוחות הפוטנציאליים אל דף נחיתה משלכם; כזה שבו האפשרויות שלכם ליצירת תוכן והנעה לפעולה הרבה יותר רחבות מאשר לייק: אפשר להעלות אליו תמונות של מוצרים, תוכן אינפורמטיבי ועוד.

  • קידום אורגני: התחרות היום בגוגל קשה מאי פעם, וגם המתחרים שלכם רוצים להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. כדי לגבור עליהם, אין ברירה אלא לייצר בעקביות תכנים משולבים במילות מפתח כך שיהוו מענה מתאים לגולשים שמבצעים חיפוש רלוונטי.

  • מוניטין חיובי: כשמחפשים את השם שלכם או את שם העסק בגוגל, כל תוצאת חיפוש שלילית עלולה להיות אסון למערך השיווקי שלכם. די בפוסט קצר של לקוח לא מרוצה או של עובד ממורמר כדי להרוס לכם מאמצים של שנים – כך שחשוב מאוד להעלות ולהציף כמה שיותר ביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים (או לכל הפחות ניטרליות).


שילוב שלושת האפיקים הללו יסייע לכם להתמודד היטב בתחרות מול עסקים אחרים, להגדיל את החשיפה ללקוחות חדשים ובסופו של דבר גם להגדיל את ההכנסות.
ואם זה נשמע יקר או  מורכב מבחינה תפעולית וטכנית – יש לנו חדשות טובות בשבילכם.

כל אפשרויות הגדלת החשיפה במקום אחד: BizReviews

אתר BizReviews הוא פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המציעה לבעלי ובעלות עסקים אפשרות להגדיל את החשיפה ללקוחות בדיגיטל בשקלים בודדים ליום. אם אין לכם ידע טכני או פנאי להשקיע עצמאית בשלושת האפיקים שתוארו לעיל, תוכלו להצטרף אל BizReviews:

    • פלטפורמה חזקה שתקצר לכם את הדרך אל המיקומים הגבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל
    • דף ייעודי לעסק שלכם, אליו תוכלו להעלות תכנים מקצועיים, תמונות, פרטים על העסק ועוד
    • סיוע באיסוף חוות דעת חיוביות מלקוחות מרוצים לשיפור וחיזוק המוניטין שלכם ברשת
    • הצגת העסק שלכם באור יותר חיובי ומקצועי
    • וכמובן – הגדלת החשיפה בדיגיטל ללקוחות פוטנציאליים חדשים
    • והכל, כבר אמרנו, בשקלים בודדים ליום!

לקביעת הדגמה על המערכת מלא את הפרטים:

כל הזכויות שמורות ל- BizReviews